Contact

Heeft u een vraag? Of heeft u hulp nodig bij het plaatsen van een bestelling? Kijk dan eens in onderstaande lijst. Een aantal veel gestelde vragen worden hieronder beantwoord. Een andere vraag dan hieronder reeds gesteld? Neem dan gerust contact op via onderstaande gegevens.

Veel gestelde vragen

Winkelen op deze website is heel eenvoudig. Surf door de verschillende afdelingen en klik op de categorie waarin u geïnteresseerd bent. Ook kunt u zoeken via de labels links op de pagina.

Voor meer informatie over een bepaald product klikt u op het product of de productnaam.

Om een product te vinden kunt u gebruik maken van onze “zoekmachine”. Rechtsboven voert u (een deel van) de naam van het gewenste product in. Vervolgens drukt u op de knop of op de Enter-knop.

Hebben wij het artikel dan verschijnt dit met alle bijhorende informatie.

 

Alle prijzen op deze website zijn in Euro en inclusief BTW.

Hoewel wij zeer zorgvuldig zijn bij het publiceren van prijzen, kunnen fouten helaas niet altijd voorkomen worden (we zijn ook maar mensen!). Wij behouden ons daarom immer het recht voor u de correcte prijzen in rekening te brengen. Natuurlijk nemen we dan wel eerst even contact met u op.

Het beste kunt u gebruik maken van onze webshop. Als u een artikel wilt bestellen, doet u dat via de detailpagina van dit artikel. Rechts naast de foto kunt u het gewenste aantal en een eventuele specificatie selecteren. Vervolgens klikt u op “In Winkelwagen”. Het product belandt dan in uw Winkelwagentje. U kan op elk moment uw wagentje bekijken door bovenin op Winkelwagen te klikken.

Meteen nadat u via deze site een bestelling hebt geplaatst, ontvangt u een automatische ontvangstbevestiging. Daarna wordt uw order zo snel mogelijk in behandeling genomen en ontvangt u een orderbevestiging en betalingsinstructies. Voorlopig kan er op 2 manieren betaald worden. Via overschrijving & cash of bancontact bij afhaling. Voor overschrijvingen kan het totaalbedrag overgemaakt worden naar

  • IBAN: BE78 0016 7218 1986
  • BIC: GEBABEBB
  • TAV: YouniQue , Scheffersweg 12, 3680 Neeroeteren
  • Met vermelding van factuur/bestelbonnummer.

Bancontact bij afhaling – Op het moment dat uw order compleet is, kan u deze komen afhalen en hier met uw bankkaart afrekenen. Uiteraard betaalt u dan geen verzendkosten. Dit kan enkel op afspraak.

€ 6.99 verzending aan huis.

Wanneer u betaling voldaan is gaan wij over tot het verwerken van uw bestelling. Let op via overschrijving kan het enkele dagen (gemiddeld 3 werkdagen) duren voor het geld op onze rekening staat. U krijgt telkens een melding via mail wanneer we bezig zijn met het verwerken van uw bestelling en wanneer deze is afgerond. Dit wil zeggen dat ze is verstuurd. We werken met Bpost voor het verzenden van onze pakketten. Dit houdt in:

  • Levering één werkdag na afgifte in het Bpost netwerk.
  • Track & Trace systeem
  • Bij afwezigheid kan de geadresseerde een tweede aanbieding vragen of zijn pakket binnen de twee weken gaan afhalen in het naburige postkantoor of PostPunt.

Al onze bestellingen worden behandeld op basis van het principe “First in, first out”. In drukkere periodes kunnen de levertijden iets langer zijn. Gemiddeld bedraagt deze 1 à 2 werkdagen nadat de betaling is aangekomen.

Heeft u echter een dringende bestelling neem dan contact op via info@youniquestyling.be of via 0471/44 90 94. Dan bekijken we de mogelijkheden.

Dit is perfect mogelijk. Houdt hier wel rekening met een iets langere levertermijn. Gemiddeld binnen de 2 à 3 dagen. De verzendkosten naar Nederland bedragen € 7.90.

Bij YouniQUe helpen we u graag met al uw vragen. U kan contact met ons opnemen via info@youniquestyling.be of via 0471/44 90 94.

Heeft u meerdere vragen of wilt u uitgebreid advies over onze producten en/of diensten, maak dan een afspraak. We maken graag tijd voor u.

Ja, dit kan op onderstaand nummer en tijdstippen.

0471/44 90 94

Maandag t.e.m. vrijdag: 09.00u – 17.00u

Zaterdag: 09.00u – 15.30u

Spreek gerust een bericht op de voicemail in wanneer ik niet in de gelegenheid ben om uw oproep te beantwoorden. Laat uw naam & nummer achter, dan neem ik zo snel mogelijk contact met u op.

YouniQue is gevestigd op Scheffersweg 12,  3680 Neeroeteren. Neem voor u langskomt eerst even contact op. We zijn namelijk enkel open op afspraak. Dit kan via mail info@youniquestyling.be of via telefoon op 0471/ 44 90 94

In de webshop zijn alle prijzen terug te vinden. Professionele klanten kunnen altijd contact opnemen voor meer informatie over de tarieven, voorwaarden etc..

U bent welkom in onze showroom te 3680 Neeroeteren, Limburg (BE). Dit na afspraak. Zo kunnen we een goede service en aangepast advies garanderen.

YouniQue levert zowel aan particulier als professional (visagistes, grimeurs, schoonheidsspecialisten, kappers, …). Wanneer u meer advies en uitleg wenst over de producten maken we graag een afspraak met u. We weten dat tijd kostbaar is, dus komen wij naar u. Op deze manier verliest u geen tijd met reizen en kan u meer tijd vrijmaken voor uw klanten. Op deze afspraak maken we u bekend met de producten, de aankoopvoorwaarden & beantwoorden we graag uw vragen.


Contactinformatie

Younique Styling

Scheffersweg 12
3680 Neeroeteren/ Maaseik
+32 (0) 471 44 90 94

info@youniquestyling.be